לראשונה בישראל: כל המידע למפונים מונגש באפליקצית תמר סיטי
-איפה יש חיסוני שפעת?
-מתי יוצאת הסעה לבאר שבע?
-איזו הופעה יש הערב?
-היכן יש בית מרקחת?
-איפה ומתי אפשר לחדש ת.ז.?
-איזה טיולים יש מחר?
-מה שעות פתיחת הסופר הנייד?
באפליקציית תמר סיטי מתעדכן כל המידע הנוגע לאזור ולשירותים השונים הניתנים באזור- ממרפאות ומרפאות מומחים, חינוך, טיולים, הרצאות והופעות, לוח דרושים, התראת שיטפונות, שירותי משרדי הממשלה הניידים ועוד. באפליקציה יש גם צ'אט ובו ניתן להתכתב ולקבל מענה לשאלות.
במועצה האזורית תמר קוראים למפונים להצטרף ולעשות שימוש באפליקציית תמר סיטי: https://bit.ly/47fJlPw .
המועצה האזורית תמר מארחת מזה כ-7 שבועות כ- 13,000 אורחים מהעוטף, שדרות וקריית שמונה. בתקופה זו הקימה המועצה, המונה כ-1600 תושבים, תשתיות רבות בתחומים שונים כדי לתת
מענה לאלפי המפונים שהגיעו לתקופה ארוכה ולא לנופש של מספר ימים אליו ערוך האזור.
בעזרת עובדי המועצה, מתנדבים, פקע"ר ומשרדי הממשלה הרלוונטיים ניתן מענה מקיף בתחומי הבריאות, החינוך, הרווחה, התרבות ופעילויות הפגה, תחבורה, תעסוקה ועוד.
כדי לנסות ולהנגיש את מגוון המידע מעבר לקבוצות הווטצאפ של המפונים ולבתי המלון וההארחה, פנתה המועצה לחברת קונקטים אשר תרמה ללא עלות את מערך ההדרכה ואפליקציית המידע שלה והסבה אותה לשימוש המועצה לטובת המפונים.
ניר ונגר, ראש המועצה האזורית תמר ים המלח: "המועצה האזורית תמר התגייסה מתחילת המלחמה לקליטת כ-13,000 מפונים מהנגב המערבי, שדרות וקריית שמונה. המועצה התמודדה בשבועות האחרונים עם אתגרים רבים ויצרה, בשיתוף גורמים נוספים, מענה מהיר בתחומי החיים השונים כמו חינוך, רפואה, תרבות ופנאי, פנים, תחבורה ועוד. זיהינו את הצורך בהנגשת המידע הנוגע לכל מה שקורה בגזרה בדרכים נוספות ולכן פיתחנו את אפליקציית תמר סיטי. אני קורא לאורחינו להשתמש באפליקציה ולהנות בקלות ממגוון האפשרויות והפעילויות שתמצאו שם.
בימים אלו אנו ממשיכים בפיתוח פרוייקטים נוספים כדי לייצר, עד כמה שניתן, חיי שגרה למפונים. ביחד ננצח!"