ערד הוכנסה לפרויקט פיילוט של 5 ערים בישראל והם: תל-אביב, ירושלים, חיפה, אשדוד וערד".
במסגרת פרויקט "עמדות שירות זמין ברשויות המקומיות" יוצבו בעיר עמדות שירות מחשב אינטראקטיביות המיועדות לשימוש עצמי, ללא צורך בנציג שירות ויתנו מענה לתושבי העיר והסביבה בקבלת שירות ממשרדי הממשלה. עמדות שירות אלה, יחסכו לתושבים זמן יקר, השירות יהיה ממוקד לנושא, הממשק ידידותי למשתמש וקל ונוח לתפעול ע"י שימוש במסכי מגע.
טלי פלוסקוב ראש עיריית ערד: "אחד היעדים ששמתי לעצמי כראש עיר, הוא לשפר את השירות של משרדי הממשלה לתושבי ערד. כולנו נאלצים לנסוע לבאר שבע כדי לקבל את השירות ממשרד ממשלתי זה או אחר. כמובן שזה לא נוח, לוקח זמן יקר וגורם לטרטור. בחודשים האחרונים קיימתי לא מעט דיונים בנושא, כדי לקרב את משרדי הממשלה לערד. לאחר שבירושלים הבינו שאנחנו לא נוותר, קיבלנו הצעה שבמסגרתה יוכלו תושבי ערד ליהנות לא רק משירות שיינתן בערד, אלא גם מהיותו שירות מתקדם, חוסך זמן ומאוד עכשווי. בעקבות הלחץ שהפעלתי, ערד הוכנסה לפרויקט פיילוט של 5 ערים בישראל והם: תל-אביב, ירושלים, חיפה, אשדוד וערד".
במסגרת פרויקט "עמדות שירות זמין ברשויות המקומיות" יוצבו בעיר עמדות שירות מחשב אינטראקטיביות המיועדות לשימוש עצמי, ללא צורך בנציג שירות ויתנו מענה לתושבי העיר בקבלת שירות ממשרדי הממשלה. עמדות שירות אלה, יחסכו לתושבים זמן יקר, השירות יהיה ממוקד לנושא, הממשק ידידותי למשתמש וקל ונוח לתפעול ע"י שימוש במסכי מגע.
לעמדות השירות יש יתרונות רבים. בין היתר עמדות אלה משמשות למגוון פעולות בשירות עצמי כגון: עזרה, מציאת מידע, תשלומים, טפסים, הדפסה וניפוק כרטיסים. בנוסף, עמדות השירות חוסכות את התורים וזמני ההמתנה ומאפשרת זמינות של אינפורמציה ושירות 24 שעות 7 ימים בשבוע. כמובן שהרווח שלנו, תושבי ערד וגם תושבי האזור, מהפרויקט הזה הוא הזמינות של שירותי משרדי הממשלה אצלנו בעיר.
הנה מספר שירותים שתוכלו לקבל במסגרת עמדות השירות:
משרד התחבורה : תוכלו לבצע חידוש והוצאת כפל רשיון נהיגה ורכב וקבלת הרשיון הזמני במקום, קבלת מידע עבור רכב כולל מידע על רכב ממושכן ממשרד המשפטים, שירות קבלת מידע אישי כמו מספר נקודות תעבורה וכו'.
מנהל מקרקעי ישראל : מסירת מידע, מילוי טפסים וביצוע תשלומים.
משרד המשפטים : טאבו – ביצוע תשלום אגרות לאגף המקרקעין. תאגידים – ביצוע תשלום אגרות לרשות התאגידים.
חשוב לציין, טרם התקבלה החלטה היכן יוצבו אותם עמדות מידע. ברגע שיוחלט על המיקום המדויק תצא הודעה מסודרת לתושבים.
"בהזדמנות זו, אני רוצה להודות למחלקת מחשוב ולמנהלת המחלקה הגב' אירית כהן על עזרתה הרבה בקידום הבאת עמדות השירות לערד. אני בטוחה ששירות זה, ייעל את תהליך העבודה מול משרדי הממשלה ויקל משמעותית על תושבי העיר והסביבה".